Ludziki ^^

sobota, 21 kwietnia 2012

weekend

Cześć kochani :)
 no to mamy weekend , jak to cudownie brzmi tymbardziej ,zę ja mam ten weekend przedłużony,ale o tym później :)
Wybrałam się dzisiaj z moją mamą na zakupy , troche się wkurzyłam na to ze mam tak grube uda i nie mogłam sobie kupić tak prześwietnych spodni ,ale za to kupiłam sobie inne też fajne , pokazałabym je ,ale właśnie się suszą gdyż przeżyły chrzest spowodowany deszczem ;c Kupiłam również dwie bluzki , mgiełkę z playboya , i lakier do paznokci.
zdjęcia nie są najlepszej jakości ,bo robione mikrofalówką ,więc przepraszam.




Jak mówiłam zdjęcia robione mikrofalą.

na 17 poszlam sobie na meczyyk , i zaczeło padać oczywiście no bo jakby to nie było;d szkoda ,ze przegraliśmy ,alee byłoo fajnie ;) nie ma to jak dwa tańczące lwyy ;d 

Co do mojego przedłużonego weekendu ;) Jade w poniedziałek do Łodzi, na 3 dni na warsztaty z polityki dla młodzieży ;) Może być ciekawie , bo z tego co czytałam na stronie właśnie tego wykładu to dość fajnie przedstawione ;) Licze na poznanie nowych fajnych ludzii , ahh ja chce już do łodzi. Tylko przeraża mnie fakt tego ,ze zbiórkę mamy o 07;15 -,-

No nic gołąbeczki ;d ja spadam ćwiczyć , a raczej pobiegac ;) 

Miłęgo wieczoru;]

1 komentarz: