Ludziki ^^

środa, 4 kwietnia 2012

a teeraz zatrzymaj się na chwile i zastanów nad tym co masz.

Cześć robaczki ;)  Co umnie ? nie jest najgorzej . Chociaż chwilami podupadam, ale to raczej jak każdy. Dzisiaj byłam na wycieczce ,nóg to już kurcze nie czuje,ale musze przyznać ,że było naprawdę fajnie ;) przedstawienie boskie , a chłopak z z rzędu przede mną , jeszcze fajniejszy  hehe . No tak cała ja , jak to mówią niektórzy ,ale no to nie moja wina,to raczej naturalne ;d Po wycieczce zebrałam się z mamcią i siostrą na zakupy.;) co prawda miałam doradzić mamie czy kupować żakiet,a wyszło tak ,że ja kupiłam sobie dwie bluzki a siostra sukienkę.;] to było takie do przewidzenia,ale mama od razu mówiła,że możemy sobie coś wybrać więc luz;] Zaczynam od jutra kolejną dietę,którą będzie mi ciężko utrzymac , bo jest naprawdę hmm , no nie wiem jak to ująć męcząca. Najwyższa ilość kcal jest 14 dnia i wynosi 700 kcal ,a tak to do około 400 kcal dziennie , więc dośc krytycznie ,ale dam rade . Do tego 6 weidera i mam nadzieje ,że uda mi się stracić moje wymarzone -18 cm w tali , ojjj taak , marze o tym . Później się zajmę nogami,ale to w dalekiej przyszłości. mam dosyć patrzenia na siebie , ojj tak a wymiotowanie po sodzie nie jest przyjemne ani skuteczne. No niic , już się wyżaliłam, a teraz 3 w 1 , kocyyk ,yaoi i przed świąteczne opierdzielanie , miłej nocki kochani <3



                                                          Sukienka mojej siostry ;d

 


                                                                  No to zaczynamy ; )

2 komentarze: