Ludziki ^^

wtorek, 24 kwietnia 2012

agrrr.

cześć cześć ;3
ojj taak jestem tak wkurzona ,że poraża, zamiast siedziec sobie w łodzii chodzić po manufakturze ,oglądac męskie tyłki, wystawy w galerii siedze przed kompem i ubolewam nad tym,że z wyjazdu nici. Szkoda ,że tak chujnie się to skończyło,no ale najwyrażniej tak być musiało. Jest mi troche szkoda  tych warsztatów,bo można by było poznać kogoś ciekawego i wgl,a  tu dupa. Ehh, no nie ważne;)
Z okazji tego ,ze nasi kochani 3 gimnazjaliści piszą teściki, ja mam wolne i nie żeby mi to przeszkadzało czy cos, bo wrećz przeciwnie ;] Zawitałam dzisiaj w mojej podstawówce,nie powiem zmieniło się troszkę , a póżniej z wiktorią na zdjęcia,ale ich jakość jest 'fantastyczna'







dziwna mina na tym zdjęciu ;o 

 a co do mojego odchudzania to jeszcze tylkoo 9 kg i będe u Celuu ! <3 

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz