Ludziki ^^

czwartek, 19 kwietnia 2012

jejciuu ! *.*

cześć kochani ;)
jak tam u was ?;]
Kurcze dzieen jest niesamowity naprawdę. Wstałam dzisiaj po 7 , przeczytałam do końca opowiadanie , zebrałam siły i umyłam głowe, szybkie ogarnięcie w terenie , i szukanie ubrań . Ubrałam się dzisiaj inaczej niż zawsze ;d Miło jest usłyszec ze ślicznie się dzisiaj wygląda;] to takie kochane naprawde;] wczoraj uczyłam się do historii i dobrze ,że to zrobiłam bo dzisiaj mnie zapytał ,i mamy 5 *.* noo miły początek dnia nie powiem ,ze nie ;) później wf , haha skakanie na skakance zawsze spoko, potem meczyk w kosza , i do szatni. Oczywiście na moje szczęście pani zamknęła drzwi od holu i nie miałam jak wyjść a inne dziewczyny już wyszły , no to szybkiee 3 telefony do Anity , sms i mnie wypuścili,jak miło ;) reszta dnia całkiem spkojnie i do tego takii luuzik;) Jutro mam sprawdzian z angielskiego więc zaraz się m,usze brac za nauke , ale najpierw ćwiczenia na uda , i trzeba posprzątać dom nim mamcia wróci;d  Ja spadaaam i miłego dnia życze , chociaż i tak niiikt tu tego nie czyta;)



Dzisiejszy strój;)

ja i moje grube nogi ; x



takie kochane ;

Chłopak rzucił wyzwanie swojej dziewczynie aby przeżyła jeden dzień bez niego.Powiedział,by się z nim nie komunikowała,a jeśli nie zawali to będzie ją kochać już na zawsze.Dziewczyna zgodziła się przyjąć to wyzwanie.Nie napisała do chłopaka ani jednego smsa,nie wykonała ani jednego połączenia,tak jakby nigdy się nie znali.Chłopakowi pozostały 24 godziny życia,ponieważ umierał na raka.Następnego dnia poszła do swojego chłopaka i chciała powiedzieć 'zrobiłam to Kochanie'zamiast tego łzy spływały jej po policzkach,ponieważ zobaczyła swojego chłopaka leżącego w trumnie z dopiskiem 'Zrobiłaś to Skarbie. Teraz rób to codziennie. Kocham Cie..

1 komentarz: