Ludziki ^^

środa, 18 kwietnia 2012

Nigdy nie chciałam zobaczyć cię smutnego.

Cześć robaczki ;3
Jak tam kolejny dzień w szkole , hmm ?;]
Bo mój całkiem udany gdyby nie kochana 1 z polaka i sprawdzian z fizyczki ;c
Po zebraniu nie jest najgorzej ,ale mama naciska na naukę , ehhh. Przecież nigdy nie będe idealna ludzie.
Czasami mam wrażenie że ludzie wymagają odemnie zbyt wiele ,tak jakby mówili sobie ' ja nie dam rady,to ona musi ' no sorry ,ale to realne nie jest. Zawsze byłam jestem i będe sobą i nie zmienie się bo komuś to przeszkadza. Jeśli jestes ze mną to bądź ,a nie odchodź zawsze jak coś spieprzę bądź Cię zranie , a kiedy będe kazała Ci spierdalać to mnie poprostu przytul bo to znak ,że sobie nie radze.To takie oczywiste , zawsze kiedy potrzebna jest nam pomoc odpychamy każdego , bo jesteśmy zbyt słabi żeby przyznac się do tego ,że jest nam ktoś teraz potrzebny , bezsensu. Ludzie są beznadziejni ,nie wszyscy ale większość. Co druga osooba nosii tak cholernie silnie przyczepioną maskę do twarzy ,że nie wiadomo co siedzi w myślach drugiej osoby. 
Gdybyśmy nauczyli się otwartości było by NAM lepiej , i chyba każdy to potwierdzi. 
Taka tam wiśnia przemyślenia na dziś.;d


Pomalowałam sobie znów paznokcie w biedroneczkii , ale tylko na lewej ręce bo na prawej sobie sama nie zrobie , a paznokcie od prawej ręki pomalowane na czerwono;)
Jutro chyba wcześniej wstane i zakręce sobie włosy i będe słit i pro elo ;d 
Jutroo zaczynam historią , a co mamy jutro ? 18 kwietnia , a który numerek mam w dzienniku ? Oczywiście 19 jak na złość -,- No nic mam nadzieje ,że mnie nie spyta chodź się uczyłam ;) 
Miłęgo wieczoru ;3 


Bilans dnia ;
- Kanapka z szynką i sałatą =294kcal.
- 2xjabłko - 100 kcal.
łazanki.xd - 130 kcal.
razem = 524kcal.
jak będe nadal tyle jadła to nawet do 60 nie dobije ;x

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz