Ludziki ^^

wtorek, 27 marca 2012

You're fuckin' perfect to me

Pisze znów bo nie mam pojęcia co mam porobić . miałam wyjść na dwór ale stwierdziłam,że mi sie nie chce. nie mam jakoś ochoty pokazywac sie ludziom. Dziwne ? nie w moim przypadku. Zdarza mi się to bardzo często. Popadam czasami w nie wiem jak to nazwać chwilowe chandry ? tak.moge tak to nazwac. Myśle ,że nie tylko ja tak mam . Pierdolone kompleksy które dopadają każdego z nas. Wiele razy patrząc w lustro jest jedna myśl ' nienawidze siebie' przykro mi to stwierdzić ale tak jest.Tak być nie powinno. Wszystko przez to,że ludzie i media nakręcają nas. No prosze Was, w telewizji co druga osoba wygląda jak światowej sławy modelka. Nawet w reklamach o środkach dla kobiet 'puszystch' występują kobiety ważące po 50 kg -,- żałosne ? prawdziwe.
a Więc dziewczyno ! jesteś piękna bo jesteś wyjątkowa ! naprawde , czasami sama w to wątpie i taki dzień nadszedł dzisiaj . ale tak być nie może , nie powinno.jesteśmy młode prawda ? no , więc mamy prawo do czegoś więcej niż użalanie się nad sobą . Powtarzam to wszystkim ale czasami nie potrafię się sama do tego przekonać . Poza tym , kiedy ktoś ma problem wierze w swoje słowa pomagając danej osobie ,ale kiedy sama sobie mam poradzić ,zero wiary w swoje słowa. Też tak macie ?

Noo ,a teraz trzeba pomyśleć co by tu porobić ;) może obejrzę po raz 935759475 sale samobójców . Zawsze to ogladam gdy mi w jaki kolwiek sposób źle. a wy macie jakieś ul filmy na chwilowe słabości ? czy wolicie muzykę ? bo tak wgl nie wiem czemu tak jest,ale kiedy mamy zły humor słuchamy piosenek które jeszcze bardziej nas przygnębiają , zamiast słuchać wesołych piosenek, heeem zawsze się nad tym zastanawiałam;)
 Wczoraj zaczęłam i skończyłam moją karierę plastyczną hahah.

                                                           boże jak ja go skrzywdziłam ;o
                                                                   Nigdy więcej;d

                                                                    Uwielbiaaam ten lakier.<3
No to Zamulamy <3 (klik)

' chuj mnie to obchodzi,jesteśmy młodzi.

4 komentarze:

  1. Świetny lakieer.. Śliczne zdjęcia. Ja przeważnie na takie dni oglądam jakiś fajny film. Śliczne zdjęcia. Zapraszam + obserwuje. :D <3

    OdpowiedzUsuń
  2. wiesz, jak Twój wygląd Ci nie odpowiada - to się chętnie wymienię a także wiele innych tysięcy ludzi... ZAPISZ SOBIE NA KARTCE ' JESTEM PIĘKNA '

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. jejku , wątpie żeby tak było , a co do pomysłu , to spróbuję.

      Usuń