Ludziki ^^

czwartek, 29 marca 2012

Serious ?

Cześć cześć ! ;3
dzisiaj czwartek co oznacza ,ze .. ? Jutro mamy PIĄTENIUNIEK ! <3 tak tak , bardzo wyczekiwany przez wszystkich ,którzy tak jak ja uwielbiają szkołe ;d A żeby piątek był jeszcze bardziej udany , to jedziemy do Łodzi z klasą , cudownie wręcz;] My z Anitą mamy w tym swoje ukryte korzyści haha , no ale co ja poradze ,że łódzkie dupcie są takie , mmm ;d hzha , o chuj o czym ja myśle ;o Dobra dobra poniosło mnie ajm sorry ;d Dzień w szkole pozytywny ; ) Zero sprawdzianów,zero kartkówek - guut. Trzeba dziś troszke ogarnąć lapsa i włosy umyyć .;d Nie wiem jeszcze co założyć , bo jak założe moją nową bluzke z zeszłego tygodnia(xd) to będzie mi za gorąco na laserach, a jak założe bluzkę na ramiączka i sweter to będzie mi zimno. Ar ju faking kiding mi ? no bez kitu.No nic wymyśle coś ;)
a wy jakie plany na piątek ?;*
pomijając fakt,że mój blogspot, jest raczej omijany szerokim łukiem przez was lubiee tu pisac i hooy ;d
Miłego popołudnia ;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz