Ludziki ^^

środa, 28 marca 2012

Środa;)


cześć ,cześć :) wróciłam sobie własnie do domu , po rekolekcjach . Jakoś strasznie mi się dłużyło, tak jak cały ostatni tydzień. Mam wrażenie ,że dzisiaj już piątek, a tu co ? zaledwie środa. z jedenj strony może to dobrze ? nie wiem. Wiem tylko ,że w piątek czeka mnie kolejna prześwietna wycieczka ;) Kino , Kręgle no i Lasery-lubie to ;) Może wezme , aparat o ile nie zapomne , bo mi się to czesto zdarza.
Zauważyłam ,że w szkole zaczynają się tzw letnie luzy. na prawdę. Lekcji praktycznie nie mamy , a jak mamy to jakieś zastępstwa ,albo rozmawiamy sobie z nauczycielami. Nawet kartkówek nam nie robią , a jak już to takie zapowiedziane. O sprawdzianie też dawno nie słyszalam, no chyba ,ze w poniedziałek mamy ,ale to akurat łatwe rzeczy,mimo tego ,że z niemieckiego -,- Skoro już teraz jest taki luuz, to ja się ciężko zastanawiam ,co my będziemy robić w maju, w czerwcu jak będzie zbliżać się koniec roku. Oprócz poprawek ,których mam nadzieje ,że nie będe musiała robić , nie będzie nic ciekawego. Bedziemy siedzieć w tej szkole ii oglądać słońce za oknem , no prosze Was. Pociesza mnie jednak fakt tego ,że 1 września to Sobota , więc do szkoły wrócimy dopiero 3 ;)
Niedługo święta, jakoś ich nie czuje. Niby są one najważniejsze ,ze wszystkich , dla mnie mogło by ich nie być wcale, a wy co sądzicie o Wielkanocy ?; *
Chciałam dodać , zdjęcia , ale mam chwilowy problem -,- 

Co tam u Was ?;3 


Twitter.;)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz