Ludziki ^^

wtorek, 27 marca 2012

Rogowo city;d

dzisiaj wycieczka do Rogowa ;d haha , było fajnie ;d naprawde, myślałam ,ze będą totalne nudy. Najpierw jechaliśmy przez bodajże 2 godziny do jakiś lasów później zbióreczka na salii , i w droge ;d zostaliśmy podizeleni na dwie grupy , i poszliśmy do lasu. Najpierw pierwsza grupa a za 30 minut następna. Pierwsza grupa miała za zadanie wymyśleć zadania , rysując strzałki itp,żebyy dotarli do nas , zebrali wszystkie kartkie,odpowiedzieli na zadania itp;d naszczęście byłam w pierwszej grupie i nie musiałam się zbytnio wysilac haha ;d no ale 5 km przeszliśmy ;) Mi to tam dobrze zrobii .  Droga powrotna dłużyła się strasznie , ale jak widac jestem ;] Jutro do szkoły , nie chce mi się zbytnio , ale tylko 3 godziny ,rekolekcje i do domu - gut.



                                                          przecudowne żelki hahah <3



                                                                               z Eweliną ;]
                                                            nasze prze'genialne pomysły;d
                                                                            nasza trasa ;d

1 komentarz: